Opzeggen of wijzigen lidmaatschap

Wil je je lidmaatschap van At Risk opzeggen?

Indien je je lidmaatschap wil opzeggen dan kan je dat tot uiterlijk 30 november van het lopende jaar schriftelijk opzeggen bij de Ledenadministratie. Stuur dan een mail naar [email protected]

De ledenadministratie bevestigt jouw opzegging. Zonder bevestiging is jouw opzegging niet gedocumenteerd en dus niet geldig. Ontvang je geen bevestiging neem dan contact op met de ledenadministratie.

Opzeggen in 2025?
Is 2025 het laatste jaar dat je lid wil zijn bij At Risk? Dit betekent dus dat je uiterlijk op 30 november 2025 je lidmaatschap moet opzeggen door een mail te sturen aan de [email protected]

Bij het opzeggen nĂ¡ 30 november 2025 is dus de volledige jaarcontributie van het volgende verenigingsjaar 2026 verschuldigd, ongeacht of je daadwerkelijk van het lidmaatschap gebruik maakt.
Het opzeggen geldt niet voor leden, die op voorhand hebben aangegeven tot en met 31 december van dat jaar lid te zijn.

 

Wil je je lidmaatschap wijzigen?
Wijziging van het lidmaatschap van jaar 2025 naar jaar 2026 kan als dat is gemeld voor 1 december 2025 bij de ledenadministratie, die de wijziging bevestigt.

Zonder bevestiging is jouw wijziging niet gedocumenteerd en blijft het bestaande lidmaatschap in het jaar 2026 geldig.

Wijziging van het lidmaatschap gedurende een jaar kan alleen op de zogenaamde instapmomenten (1 april, 1 juli en 1 oktober) en onder de voorwaarde dat het een lidmaatschap betreft naar een hoger tarief.

Geen restitutie
Bij verhuizing, blessures, ziekte, zwangerschap of anderszins zal At Risk geen deel van de jaarcontributie retourneren; restitutie is dus niet aan de orde.

 

** ENGLISH **

Cancel or change membership
Do you want to cancel your membership of At Risk?
Cancellation of membership must be done by sending an email to [email protected] before December 1, 2025.

Without notice or cancellation in time, membership will be extended for the entire association year 2026.

The membership administration will confirm your cancellation. Without confirmation, your cancellation is not documented and therefore not valid. If you do not receive confirmation, please contact the membership administration.

If you cancel after November 30, 2025, the full annual contribution for the following association year 2026 is due, regardless of whether you actually make use of the membership.
Cancellation does not apply to members who have indicated in advance that they will be members until December 31, 2025.

Do you want to change your membership?
Membership can be changed from year 2025 to year 2026 if this has been reported before December 1, 2025 to the membership administration, which will confirm the change.
Without confirmation, your change is not documented and the existing membership will remain valid in the year 2026.

Membership changes during a year are only possible at the so-called entry moments (April 1, July 1 and October 1) and on the condition that it concerns a membership at a higher rate.

No refund
In the event of moving, injury, illness, pregnancy or otherwise At Risk will not return part of the annual contribution; refund is not an option.