Thuisblijverstoernooi 16 augustus

Vandaag - 22:39


Thuisblijverstoernooi – zondag 16 augustus

Speciaal voor iedereen die deze zomer thuisblijft organiseert de recreatiecommissie op zondag 16 augustus het Thuisblijverstoernooi. Ook als je wel op vakantie gaat, maar die dag gewoon thuis bent, ben je natuurlijk van harte welkom om mee te doen.

We maken er een sportieve en gezellige middag van met leuke dubbels, een ontspannen sfeer en natuurlijk tijd om na afloop nog even samen na te praten.

Vanaf 12.30 uur ben je welkom voor de inloop. De dubbels starten om 13.00 uur en duren tot ongeveer 17.00 à 17.30 uur. Daarna vindt er nog een loting plaats en is er volop gelegenheid om gezellig samen een drankje te drinken. Deelname kost €5,-.

We hopen op veel enthousiaste deelnemers en vooral op een gezellige middag!

Je kunt je hier inschrijven!

Nieuwscategorieën